Intarziere in primirea facturilor de la Hidroelectrica din cauza modificarii TVA

Clientii Hidroelectrica vor primi facturile cu o usoara intarziere, deoarece sistemul de facturare va fi indisponibil pana pe 10 august. Compania a anuntat ca aceasta neplacere este necesara pentru a face modificari in sistem, ca urmare a schimbarii TVA de la 19% la 21%.
Modificari legislative
Majorarea TVA aplicabile energiei electrice de la 19% la 21% a necesitat adaptarea sistemelor de facturare ale companiei la noile reglementari. Astfel, in perioada 1 -10 august, sistemul de facturare nu va putea emite, storna sau corecta facturi de energie electrica, atat pentru clientii casnici, cat si pentru cei business.
„Avand in vedere modificările legislative privind majorarea cotei de TVA aplicabile energiei electrice de la 19% la 21%, este necesara adaptarea sistemelor noastre informatice la noile reglementari. Astfel, in perioada 1 -10 august, sistemul nostru informatic de facturare nu va putea emite, storna sau corecta facturi de energie electrica, atat pentru clientii casnici, cat si pentru clientii business”, a transmis Hidroelectrica.
Serviciile disponibile
Potrivit reprezentantilor Hidroelectrica, toate celelalte servicii – contractare, intermedierea relatiei cu operatorii de distributie, alocarea platilor deja efectuate – vor fi disponibile in continuare. Astfel, clientii nu vor fi afectati in totalitate de aceasta schimbare. TVA creste de la 19% la 21%, iar cotele reduse de 5% si 9% sunt inlocuite cu una de 11% si cresc si accizele, odata cu intrarea in vigoare a primului pachet de austeritate.
Conținutul publicat pe ziareonline.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨