Diandra de la „Insula Iubirii” se confruntă cu acuzații grave din partea clienților afacerii sale din domeniul modei. Aceasta este acuzată că vinde haine achiziționate de pe site-uri chinezești la prețuri mult mai mari în România.
Speculațiile au apărut pe rețelele sociale, iar Diandra a răspuns ferm, explicând că afacerea sa cuprinde două branduri distincte: unul bazat pe produse importate și altul local, cu articole vestimentare create în colaborare cu un atelier românesc.
Reclamă
Ea a subliniat că brandul local se concentrează pe haine fabricate în România, reflectându-se în preț și timpul de livrare.
Diandra a declarat într-o emisiune că:
„Din China le iau, e sursa principală (…) Unul este import, celălalt este fabricat. Ce nu s-a înțeles, de fapt, este că de ce nu am vrut eu să îmi divulg sau că nu am fost foarte directă cu sursele mele și cu modul cu care se produc gecile și toate celelalte haine, adică nu le-am dat mură-n gură cum se cheamă (…)
Durează și zece zile o geacă. Asta nu înțelege publicul, că dacă ei își doresc și o capsă pusă unde vor ei se pune unde o vor ei (…) Nu las clientul nemulțumit”.
Impactul emisiunii „Insula Iubirii” asupra popularității brandului său a fost considerabil, ducând la o creștere a interesului clienților, mai ales pentru gecile de piele, un segment pe care Diandra intenționează să se concentreze și mai mult în viitor.
Ea a adăugat că interpretările greșite despre prețurile și proveniența hainelor nu reflectă realitatea business-ului său, subliniind că articolele locale sunt realizate cu materiale de calitate și nu ar trebui etichetate ca supraevaluate.