Zeci de mii de români au stat la coadă la aparatele de reciclat de la Kaufland. Câți bani primesc pe un PET, de fapt

[read more]
Românii au dat iama la aparatele de reciclat de la Kaufland. A fost premieră în țara noastră în mai multe orașe, asta după ce oamenii s-au înghesuit la cozi care parcă nu se mai terminau, iar asta pentru a reciclat sticle, borcane şi peturi. În două dintre orașele din România, oamenii au stat la rând cu cărucioare pline cu PET-uri. Iată câți bani primesc cei care reciclează!

Românii au dat năvală la aparatele de reciclat de la Kaufland

Pentru prima dată în România, aparatele de reciclat de la Kaufland au atras atenția a zeci de mii de români din mai multe orașe. Oamenii s-au înghesuit la cozi interminabile pentru a recicla sticle, borcane și peturi. Această inițiativă a retailerului german a fost extrem de populară, atrăgând atenția asupra importanței reciclării în protejarea mediului înconjurător.

Reclamă

Câți bani primesc pe un PET

Deși nu este prima campanie de reciclare din România, aceasta a fost una dintre cele mai de succes. De obicei, persoanele care aduc PET-uri la reciclat primesc sume de 10, 20 sau 30 de bani pe pet. Însă, în cadrul campaniei „Săptămâna Reciclării la Kaufland”, retailerul a oferit o recompensă mai tentantă: 50 de bani pentru fiecare recipient reciclat. Este important de menționat că acești bani nu sunt oferiți în numerar, ci sub forma de bonuri de cumpărături cu valoarea produselor reciclate.

O campanie de succes

Imaginile cu românii care stau la coadă pentru a recicla PET-uri au devenit virale în ultimele zile. În orașele participante, precum Târgu Jiu, aparatele de reciclat de la Kaufland au atras un număr impresionant de participanți. Luis Popa, directorul Direcției de Gestionare a Deșeurilor din Consiliul Județean Gorj, a declarat că este pentru prima dată când vede o astfel de coadă la un automat de reciclare.

Cum funcționează campania

Campania „Săptămâna Reciclării la Kaufland” a început pe 27 septembrie și s-a încheiat pe 3 octombrie 2023. Pentru a beneficia de recompensa oferită de Kaufland, românii trebuiau doar să aducă sticle, pet-uri și doze de aluminiu la aparatele de colectare selectivă din parcarea magazinului. În schimbul fiecărui recipient adus, participanții primeau un voucher de cumpărături în valoare de 50 de bani. Este important ca PET-urile să fie goale, curate și nedeteriorate pentru a fi acceptate de aparat.

Campania de reciclare desfășurată de Kaufland a avut un impact semnificativ în conștientizarea importanței reciclării în rândul românilor. Prin oferirea unei recompense mai mari decât în campaniile anterioare, retailerul a reușit să atragă un număr impresionant de participanți. Această inițiativă demonstrează că reciclarea poate fi o activitate benefică atât pentru mediu, cât și pentru comunitate. Este de așteptat ca astfel de campanii să fie organizate și în viitor, în încercarea de a încuraja reciclarea și de a proteja mediul înconjurător.
[/read]