Ghita Ciobanu a devenit un adevărat brand datorită apetentei sale pentru comunicare și pentru afaceri. După apariția sa în reclamele TV, într-o campanie publicitară pentru Vodafone din 2013, acest personaj central și-a câștigat o mulțime de fani și a strâns peste 438.000 de prieteni pe pagina sa de Facebook. Succesul obținut l-a îndemnat pe ciobanul din Jina să meargă mai departe și să își deschidă propriul magazin pentru a vinde produse sub marca Ghita.
[read more]
Deschiderea magazinului a fost anunțată în mod oficial de către Adrian Botan, Creativ Partner la McCann Bucharest, care a declarat: „Era el în București, pentru că vrea să-și deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghita. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum.” Astfel, Ghita Ciobanu a transformat faima sa într-o oportunitate de afaceri și și-a început drumul în lumea antreprenoriatului.
De la vedete la uitare și revenirea la familia sa
După ce pagina sa de Facebook a fost ștearsă în 2018, celebritatea lui Ciobanu a dispărut treptat, iar vedetele care îl vizitau în Jina pentru a se bucura de un plus de faimă au încetat să mai apară. Singura persoană care i-a rămas alături a fost Andreea, soția sa. Rămas doar cu familia și cu o faimă uitată în cutia Pandorei, Ghita Ciobanu nu s-a lăsat doborât și a continuat să fie capul familiei sale.
Reclamă
Ghita și Andreea au împreună doi copii, de care ciobanul sibian este mândru nevoie mare. Cu toate că viața sa nu mai era la fel de strălucitoare ca în trecut, Ciobanu nu a renunțat la luptă și a continuat să se dedice în egală măsură atât familiei, cât și visurilor și aspirațiilor sale.
De la controverse la DNA la lupta pentru dreptate
În anul 2018, numele lui Ghita Ciobanu a fost din nou în centrul atenției, de data aceasta din cauza apariției sale la DNA. Acesta, împreună cu alți doi colegi din aceeași branșă, au depus o plângere împotriva Ministerului Agriculturii, acuzând nereguli grave și solicitând audiență la procurorul șef. Ciobanii susțineau că numărul animalelor declarate era mai mare decât cel real, cu scopul de a obține ilegal fonduri europene.
Cu toate acestea, lupta lor pentru dreptate și transparență în domeniul agricol nu a fost ușoară. Ghita Ciobanu și colegii săi au trebuit să facă față unui sistem corupt și greu de înfrânt. Cu toate acestea, determinarea și curajul lor i-au făcut să continue să lupte pentru ceea ce consideră dreptate și corectitudine.
Astfel, Ghita Ciobanu a demonstrat că este mult mai mult decât un personaj dintr-o reclamă TV, reușind să transforme faima sa într-o oportunitate de afaceri și să se implice într-o luptă pentru dreptate într-un domeniu sensibil ca agricultura. Deși poate a fost uitat de mulți, Ghita Ciobanu continuă să lupte pentru ceea ce crede și să fie un exemplu de determinare și curaj pentru cei din jurul său.
[/read]