Supermarketul românesc „La Cocoș” se află într-o continuă expansiune, pregătindu-se să deschidă al cincilea magazin din țară. Cu prețuri accesibile și oferte irezistibile, acest lanț de magazine își câștigă tot mai mulți clienți, concurând direct cu giganții Lidl și Kaufland.

O nouă locație în Pitești

Noul magazin „La Cocoș” urmează să fie inaugurat în Pitești, ocupând spațiul fostului hipermarket PIC care a intrat în faliment. Investițiile pentru achiziționarea terenului și pregătirea magazinului s-au ridicat la aproximativ 11 milioane de euro. Acest nou pas în dezvoltarea lanțului „La Cocoș” vine în contextul unei strategii agresive de extindere pe piața românească.

Reclamă

Succesul și planurile de viitor ale lanțului „La Cocoș”

Cu un succes uriaș în rândul consumatorilor, „La Cocoș” a reușit să ajungă la un total de cinci magazine în doar câțiva ani de la deschiderea primului magazin la Ploiești. Cu prețuri competitive și produse de calitate, lanțul a reușit să se impună pe piața românească, atrăgând un număr tot mai mare de clienți fideli.

Antreprenorul Iulian Nica a dezvăluit că lanțul „La Cocoș” are în plan deschiderea a cinci unități noi în patru orașe din România până la sfârșitul anului 2025. Astfel, investițiile în dezvoltare se ridică la aproximativ 16 milioane de euro, sumă care va contribui la consolidarea poziției lanțului pe piața de retail din țară.

Magazinele „La Cocoș” oferă clienților nu doar produse la prețuri avantajoase, ci și o gamă variată de produse importate din Marea Britanie. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 1 miliard de lei în 2023, lanțul „La Cocoș” se află în topul preferințelor multor români, datorită serviciilor de calitate și a politicii de prețuri competitive.